tiistai 24. helmikuuta 2015

Ajatelmia



Kaapin kätköistä löysin feikkipioneja, jotka asettelin maljakkoon esille. Ne näyttävät kivoille. Feikkikukat ovat aina tuntuneet jotenkin arvottomille ja minua häiritsee, jos niissä on yksikin liian selvä merkki, joka erottaa ne aidoista kukista. Siis sellainen tekijä, joka tekee niistä tekokukan näköisiä. Aitojen kukkien ostaminen on kuitenkin omalla kohdallani niin turhaa, koska en saa kukkia pidettyä hengissä sitten millään. Minulla ei vaan ole tarpeeksi kiinnostusta perehtyä kasvien hoitoon, joten mikäli kastelu ei riitä, ei kasvi pysy hengissä minun huomassani. Voisiko sitä  kuitenkin antaa tekokukille mahdollisuuden? Mitä mieltä te olette? Tekokasvit vs. aidot kasvit?Ellos Home George-sohvapöytä, korkea
 
 
Tuonne takkahuoneeseen haluaisin, juuri tämän sarjapöydän tilalle kullan sävyisen metallisen pöydän. Päätyseinälle olisi myös kiva saada kullan sävyjä esim. kehyksien muodossa. Ylläoleva malli Ellokselta 69€.
 

2 kommenttia:

  1. Nuo pionit menee ainakin kuvassa ihan täydestä! Itsekin olen käynyt samaa kamppailua noiden tekokukkien kanssa. Viime vuonna ostinkin pari kimppua, mutta nyt taas tuntuu, että ne ovat liian teennäisiä enkä ole laittanut niitä esille.

    VastaaPoista
  2. Itse pidän tosi paljon leikkokukista ja olisi ihana että voisi aina olla erilaisia tuoreita kukkia maljakossa. Kivat ja nykyisin laadukkaat silkkikukat on oiva tunnelman tuoja. Minulla on muutama lilja. orkidea ja pioni joita käytän aina välillä ja nyt esim. veskissä on liljoja ja ne tuovat kivaa tunnelmaa sinne. -T

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi