keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Keskiviikon hassuttelua.

 Elämässä pitää olla vähän hassuttelua ja pitää osata nauraa itselleen. Mulla on kamala hiuskriisi! En tiedä mitä kuontalolleni teen. Se on lässähtänyt hamppuuntunut läjä, jota ei oikein saa nätisti laitettua millään. Nim. Ponnariko ikuisesti?

Löysin netistä tällaisen hauskan "try celebrity style" -tyyppisen sivuston, jossa omaan pärstään voi liittää erilaisia hiuksia. (Melkein) ikuisena brunettena aloin ilakoimaan punaisten ja blondien hiusten kanssa. Lyhyitä malleja ei voinut kokeilla kun tuossa kasvokuvassa hiukset on auki.



Linkki ilmaiseen make-overiin http://www.instyle.com/instyle/makeover/

Vau, olisipa omat hiukset yhtä tuuheat :)

Täytyy kyllä vakavasti harkita hiustenpidennysten laittoa.


Hassun hauskaa keskiviikkoa!

H

10 kommenttia:

  1. :D :D Hauska. Tuo alin on parhain noista :)) Vai ovatko nuo sinun oikeat hiukset??

    VastaaPoista
  2. Wau! Tuo tummanruskea tukka sopii sulle todella hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon iteki tullut siihen tulokseen, että tumma on mulle paras väri :)

      Poista
  3. Hahaha, mahtava!! Ja munkin mielestä viimenen tukka sopii ihan mielettömän hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :) olis kyllä ihana kun olis noin pitkät ja tuuheat hiukset kuin alimmaisessa kuvassa.

      Poista
  4. Mä tykkäsin myös viimeisestä kuvasta eniten! :)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Ihana -T, kiitos. Kyllä toi tumma vaan mulle parhaiten sopii :))

      Poista

Ilahdun kommentistasi