maanantai 5. elokuuta 2013

Kiitä, Kehu, Hehkuta

                                               

Sain tämän tunnustuksen Kotiovella blogin Jennalta. Kiitos paljon sinulle tästä. Olen tunnustuksesta todella otettu. Erityisen mukavilta tällaiset tunnustukset tuntuvat kun sellaisen saa bloggaajalta, jota itse suuresti arvostaa ja ihannoi. Minun tehtäväkseni jää nyt sitten tätä jakaa eteenpäin.


                                                      Haluan antaa tämän tunnustuksen


                                                             Jennalle -Kotiovella
                                                             Jeminalle- Home White Home
                                                             Irinalle-White&Fresh
                                                             LadyBluelle- Lady Blue Is in The House
                                                             ~LOVE~lle-Beauty of Life
                                                           

Heidän blogeja luen päivittäin, se vaikutti päätökseeni. Muita tosi kivoja blogeja on myös paljon joita luen ainakin viikottain. Paha on niin monesta ihanasta valita.


                                                           



10 kommenttia:

  1. Kiitos kiitos! Olet kultainen! <3 Sinun blogi on omia suosikkejani myös. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Jemina, olet itse kultainen :)

      Poista
  2. <3 <3 <3 <3

    Mun syrän pakahtuu!! Minulle!?? Voi kiitos ihana H-EHHASL :))!! Mä olen erittäin otettu tästä tunnustuksesta! Kiitos ihanainen!! <3

    Sun blogi on kanssa yksi lemppareista. Taidat sen jo tietääkin ;))!

    VastaaPoista
  3. Oi kiitos H! Olen otettu, en yhtään taas ymmärrä miten tämän olen ansainnut... mut joo, kiitos! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) <3 Tietenkin siksi koska sun blogi on tosi ihana :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi