sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Pakollinen hehkutus

Mulla on jo pitkään ollut ongelma mm. suihkukaapin lasiseinien kalkki- ja pesuainejäämien poistossa. Oon kokeillut kaikki maailman aineet raa´asta lasinpesunesteestä voimakkaisiin kalkinpoistoaineisiin tietenkään yleispuhdistusaineita, fairyä ja mäntysuopaa unohtamatta. Cillit bang ei bängänny noihin tahroihin. Olin jo vaipua epätoivoon ja mietiskelin, että soitan siivousfirman paikalle pesemään nuo lasipinnat kun millään myrkyllä en saanut laseja puhtaaksi. 



Yllä olevassa kuvassa olen yrittänyt kuvata tuota puhdasta, kirkasta pyöreää aluetta tuossa keskellä, johon käytin Universal Stonea, jotta näkisitte eron entiseen p*kaiseen lasipintaan, johon mikään tökötti ei näyttänyt tepsivän.



Ja nyt täytyy tuulettaa...!!! Tämä tuote on aivan mahtava, maksaa sikana (n. 20€), mutta on kyllä hintansa väärti. Innostuin putsaamaan tuolla keraamisen lieden, tiskialtaan ja myös wc altaan "vesirajan", joka ei sekään tahtonut puhdistua millään keinolla aiemmin. Suosittelen lämpimästi! Tuote on myös myrkytön, sopii allergikoille ja on biohajoava. Täydellistä siis :)


19 kommenttia:

  1. on se huippu aine, mistä sitä saa ostettua, monet muutkin on vannoneet UStonen nimeen, mutta en ole aiemmin uskonut, nyt täytyy kai itsekin sitä hommata :) Hyvää alkavaa heinäkuuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oman purkkini ostin Prismasta. Hommaa ihmeessä! Ihanaa alkanutta heinäkuuta myös sinulle -T <3

      Poista
  2. Mä aina saan nuo samaiset tahrat pois ihan pirkan kylpyhuonepesulla, haisee aivan kamalalle, mutta tahrat lähtee. :)

    Oon tosin aika innokas peseen niitä pois, että melkeen kerran viikossa lähtee tahrat veke.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin teen kerran viikossa kyllä perusteelliset wc ja kylppäripesut, mutta nuo tahrat vain oli sitkeitä :)

      Poista
  3. Täytyy testata stonea vähän rohkeemmin :)
    Mä kun olen käyttänyt sitä tähän asti vaan keraamiselle liesitasolle, jossa toimii loistavasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm. voikohan sillä pestä verhoilujakin? :) Ehkä ei sentään :)

      Poista
  4. Tuo on kyllä huippuainetta! Saunan lasiovikin lähtee ihan puhtaaksi :)

    VastaaPoista
  5. Olen samaa mieltä! ihme aine :) vaikka vähän hintavampi, niin purkista riittää kyllä useisiin kertoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei haittaa hinta yhtään kun tosiaan on niin riittoisaa. vaikka tosiaan olisin maksanut kohta jo vaikka mitä, että ne suihkukaapin seinät saisi puhtaiksi.

      Poista
  6. Mulla on kestänyt tuollainen purkki melkein 2 vuotta. Nyt pitäis ostaa uus. Tuo on kaikista paras aine! Oikeastaan muita pesuaineita ei tarviskaan. Ostin kallista teräksenpuhdistusainetta mikroa ja liesituuletinta varten, mutta sillä ei lähtenyt rasvatahrat! Universal Stonella sain nekin puhtaaksi.:) Olisinpa heti kokeillut sillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kylläpä se sitten on riittoisaa. Mikrossa ja liesituulettimessa on kyllä kans sitkeitä tahroja :/

      Poista
  7. Nonni, mä en oo vieläkään tätä ostanut!! Mutta nyt kai sit täytyy!!! :)))

    VastaaPoista
  8. Kiitos vinkistä! Oon tuskaillut pitkään kyseisen asian kanssa, kun ei tunnu millään lähtevän puhtaaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota kannattaa kyllä kokeilla :)

      Poista
  9. Mulla on lasipintoja varten käytössä Tupperwaren ikkunaliina ja suosittelen sitä kyllä kaikille! Sillä lähtee meillä esimerkiksi saunan lasiovesta ja suihkun lasiseinästä kalkkeumat hetkessä. Suihkutan sumutinpullolla ihan pienen ruiskeen vettä ja pyyhin sillä kuivalla liinalla, tulee tosi kirkasta :) Käytän samaa liinaa peilipinnoillekin.

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi