sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Joulupukin tuomaa

 Olin ollut niin kilttinä, että pukki toi minulle Tam Tamin kromin värisenä. Se pääsi nyt tuon Ikean PS vågö tuolin viereen. Lopullinen sijoituspaikka pitää miettiä loppiaisen jälkeen kun joulukoristeet on purettu.









 Pukki toi myös Nokia 800 älypuhelimen minulle. Tosin käyttäjänkin tulisi olla älykäs, sillä pelkkä soittaminen ja puheluihin vastaaminen on melko hankalaa :D
Uusi kännykkä tulee kyllä tarpeeseen sen navigointimahdollisuuden vuoksi. Ensi vuonna minua odottaa uusia haasteita, joiden vuoksi täytyy kerran kuussa ajella Ouluun. Navigaattoria siis tarvitaan!


Olen myös sairastunut lenssuun. Tämä loma ei tee minulle hyvää, kun yleensä osan lomasta vietän jollain lailla sairastellen.


Terveisin H

4 kommenttia:

  1. Tuo Tami on niin kaunis! <3 <3 Ja korkeuden puolesta on kuin tehty Vägön kaveriksi. :)

    Ihanaa aatonaattoa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Miia! Kyllä tuo Tam tam sinun kodissa varsinkin pääsee oikeuksiinsa ;) Tuo Tamtamin kiiltävä pinta vaan korostuisi paremmin meillä jotain vaaleampaa taustaa vasten... Ihanaa aatonaattoa myös sinulle <3

      Poista
  2. Ootpas ollu tosi kiltti :) Pikaista paranemista ja ihanaa uuttavuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oli kyllä pukki muistanut ruhtinaallisesti. Kiitos, toivon itsekin, että tästä paranen pian. Ulkona on leuto sää, tekis mieli hiihtämään ja vesijuoksemaan. Päätin alkaa laihduttaa jo muutama päivä sitten, mutta tuli tuo tympiä lenssu... No nyt on ainaki pakko levähtää :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi