lauantai 18. elokuuta 2012

Paljettityynynpäälliset osa 100

 Tässäpä sohvan koristetyynytilanne tällä hetkellä :)
 Upeita nuo H&M päälliset.

 Ihanasti kokonaisuutta piristää nuo kukkaset. Olen miettinyt, että hankkisin jonkin ison viherkasvin myös olohuoneeseen. Takkahuoneessa on yksi kituva, mutta tällä kertaa syy ei ollu minussa vaan siinä, että kissanpennut käytti ruukkua hiekkalaatikkona ja kasvia salaattibuffettina.


Olen hullun lailla puunannut taloa tässä pari päivää... tuloksena kuiva iho ja kipeä selkä. Matot saivat oman osansa painepesurin vesisuihkusta ja emäntä valitettavasti myös. Mulla on vielä esittelemättä syntymäpäivälahjat, joita sain. Näistä lisää huomenna! Ihanaa Elluu, että oot löytäny tänne. :)

1 kommentti:

  1. juttujasi on kiva lukea. piti pari kertaa lukea viimeinen lause että tajusin että se oli minulle.. :D tottakai tulin uuteen blogiisi lueskelemaan kivoja juttujasi. kotinne on kaunis. olen todella laiska kommentoimaan jos ei tosiaan asiaa erityisesti ole, joten luen aina juttusi vaikken kommentoikkaan :)

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi